دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» نگاهی به برترین فیلم های عاشقانه

نگاهی به برترین فیلم های عاشقانه

ژانر عاشقانه در میان مخاطبان و علاقمندان به سینما از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. بر همین اساس، هر ساله فیلم های زیادی در این ژانر تولید و در معرض نمایش قرار می گیرد. به طور کلی، بن مایه اصلی بسیاری از فیلم های رمانتیک و عاشقانه، روایت و ستایش عشق و دلدادگی است. تماشای این فیلم ها ممکن است به علت نوع قصه و محتوا اشک بسیاری از افراد را بی اختیار سرازیر نماید. در ادامه این بخش فهرستی از بهترین فیلم های عاشقانه را به علاقمندان معرفی می نماییم.

Titanic

بدون تردید، تایتانیک در ردیف برترین فیلم های عاشقانه سینمای جهان قرار دارد. این فیلم زیبا و جذاب را بسیاری از مخاطبان حتی برای چندین مرتبه به تماشا نشسته اند. روایت فیلم سفر کشتی تجملاتی تایتانیک در اقیانوس اطلس و داستان عشق و دلدادگی دختری از طبقه اشراف بوده که به هنرمندی فقیر و مهربان دل می بازد. بازی درخشان کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو جذابیت و زیبایی فیلم تایتانیک را دوچندان ساخته است. دیالوگ ماندگار این فیلم با عنوان آسوده بخواب عشق، آسوده بخواب تایتانیک، آسوده بخواب جک، برای همیشه در یاد و خاطره علاقمندان به هنر سینما باقی خواهد ماند.

Sweet Home Alabama

فیلم سینمایی زادگاه عزیزم آلاباما از دیگر فیلم های زیبا و عاشقانه بوده که روایتگر ماجرای زن جوانی است که برای خودش در شهر نیویورک زندگی تازه ای را ساخته، اما ناچار است پس از 7 سال برای تکمیل پرونده طلاق از شوهرش به زادگاه خود آلاباما برگردد.

About Time

فیلم درباره زمان، ماجرای پسری 21 ساله به نام تیم است که میتواند در زمان سفر کرده و اتفاقات حال و گذشته را تغییر دهد. تیم تصمیم می گیرد برای به دست آوردن همسر مورد علاقه خود همه اتفاقات را تغییر دهد، اما در این بین دردسرهای زیادی برای او درست می شود. این فیلم یکی از گزینه های جذاب برای دوستداران به فیلم های رمانتیک و عاشقانه می باشد.

Elizabethtown

فیلم الیزابت تاون روایت مرد جوانی بوده که در تکاپوی برنامه ریزی برای برگزاری مراسم یادبود پدر خود می باشد. در این میان، مرد جوان عاشق و دلباخته مهماندار هواپیما می شود.

Notting Hill

فیلم ناتینگ هیل با بازی زیبا و بی نظیر جولیا رابرتز و هیو گرانت از دیگر فیلم های برتر عاشقانه سینمای جهان به شمار می رود. ماجرای فیلم در مورد زندگی یک کتاب فروش ساده بوده که پس از ملاقات با یکی از ستاره های برتر دنیا دستخوش تغییر و تحولات گسترده ای می شود.

Me before you

فیلم جذاب من پیش از تو، فیلمی سرشار از عواطف و احساسات می باشد. این فیلم ماجرای یک دختر جوان در شهر کوچکی را روایت می کند که وظیفه رسیدگی به امورات یک مرد جوان فلج شده را بر عهده می گیرد. در این میان، رابطه عاطفی ناگهانی بین زن و مرد جوان پدیدار می گردد.

Romeo + Juliet

رومئو و ژولیت نمایشنامه بی نظیر و مشهور شکسپیر بوده که بازسازی شده آن در حومه ورونا ایتالیا و در زمان حال صورت گرفته است. دیالوگ های استفاده شده در این فیلم همان دیالوگ های مربوط به نمایشنامه می باشد.

Save the Last Dance

از دیگر فیلم های زیبای رمانتیک و عاشقانه میتوان به فیلم آخرین رقص را نگه دار، اشاره نمود. این فیلم ماجرای دختری سفید پوست بوده که تصمیم می گیرد به شهر شیکاگو نقل مکان کند. دختر جوان در این شهر با پسری سیاه پوست آشنا می شود که گذشته او با برخی از کارهای خلاف گره خورده است.

Breakfast at Tiffany

فیلم صبحانه در تیفانی داستان زن جوانی بوده که جذب مردی می شود که به تازگی به ساختمان محل زندگی آنها وارد شده است. در این میان، رخدادهای اتفاق افتاده در گذشته زن یک تهدید جدی برای شکل گیری این علاقه می شود.

Maid in Manhattan

فیلم زیبای خدمتکاری در منهتن با بازی بسیار درخشان جنیفر لوپز، از دیگر فیلم های برتر عاشقانه محسوب می شود. داستان این فیلم روایت یک نامزد انتخابات مجلس بوده که با زنی که به گمانش از طبقه مرفه جامعه است، آشنا می شود. غافل از اینکه زن جوان خدمتکار یک هتل می باشد.

Pride and Prejudice

بدون شک، فیلم غرور و تعصب از جمله فیلم های زیبا و جذاب عاشقانه محسوب می شود. فیلم به ماجرای ملاقات الیزابت بنت با یک مرد مغرور اما ثروتمند به نام آقای دارسی می پردازد. در این میان، آقای دارسی دلباخته الیزابت بنتی می شود که از نظر طبقه اجتماعی هیچگونه توازن و همخوانی با او ندارد.

P.S. I love you

فیلم زیبای پی نوشت: دوستت دارم، ماجرای زنی بوده که شوهر خود را به تازگی از دست داده است. در این میان، زن درمی یابد که همسرش قبل از مرگ، 10 پیام مختلف برای زن به یادگار گذاشته است. پیام های به جا مانده زمینه مناسب برای آغاز یک زندگی جدید و تسکین درد و اندوه زن را فراهم می کند. با دیدن این فیلم اشک از صورت مخاطبان جاری می گردد.

One Day

یک روز از دیگر فیلم های رمانتیک و زیبا بوده که روایت زندگی ام و دکستر می باشد. این دو شب فارغ التحصیلی خود را در کنار هم به خوبی می گذرانند. در ادامه داستان، زندگی این زوج در سال های بعد و در همان روز خاص به تصویر کشیده می شود. آن هاتاوی بازیگر مطرح سینما در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

Beauty and the beast

مخاطبان سینمای عاشقانه با فیلم دیو و دلبر به خوبی آشنایی دارند. بسیاری از علاقمندان برای یک بار هم که شده این فیلم را به تماشا نشسته اند. فیلم دیو و دلبر داستان دختر جوانی بوده که در پی نجات پدر خود از چنگال دیوی وحشتناک می باشد. دختر جوان پیشنهاد می کند که به عنوان اسیر به جای پدرش به اسارت دیو درآید. غافل از اینکه دیو وحشتناک در واقع شاهزاده ای بوده که طلسم شده است.

Blue Valentine

فیلم عاشقانه ولنتاین غمگین از دیگر فیلم های رمانتیک بوده که روایتگر زندگی یک زن و شوهر عادی می باشد. در این فیلم تغییر و تحولات این زن و شوهر در گذر زمان به خوبی بازتاب داده می شود.

Gone with the wind

از دیگر فیلم های برتر عاشقانه سینمای جهان میتوان فیلم بر باد رفته را عنوان کرد. این فیلم داستان و ماجرای عاشقی و دلدادگی یک زن و مرد سرکش در سال های جنگ داخلی آمریکا و دوران پس از آن را روایت می کند.

Crazy / Beautiful

فیلم زیبا/ دیوانه روایت دانش آموزی فقیری است که عاشق دختری ثروتمند شده که مشکلات شخصی مختص به خود را دارد. به نوعی میتوان از این فیلم به عنوان رومئو و ژولیت مدرن نام برد. البته این فیلم دیالوگ های سخت و پیچیده رمان مشهور شکسپیر را ندارد.

Amelie

املی داستان دختر پاک و ساده ای است که باورهای خاصی در مورد عدالت دارد. املی همواره در پی کمک کردن به آدم های اطراف خود می باشد. در این میان، این دختر پاک و ساده معنای واقعی عشق را پیدا می کند.

The Notebook

بی تردید، فیلم دفترچه خاطرات در زمره فیلم های برتر و جذاب رمانتیک دنیا قرار دارد. این فیلم ماجرای عشق و دلدادگی یک پسر فقیر به یک دختر ثروتمند می باشد. اگرچه این عشق احساس رهایی را در وجود دختر جوان بر می انگیزد، اما به علت فاصله طبقاتی زیاد سبب جدا شدن آنها از یکدیگر می شود.

Casablanca

فیلم کازابلانکا، روایت رخدادها و اتفاقات عشق و دلدادگی یک آمریکایی خوش بین با نام ریک بلین بوده که در سال 1941 با عشق قدیمی خود رو در رو می گردد. به اعتقاد بسیاری، فیلم کازابلانکا بهترین فیلم عاشقانه تاریخ سینمای جهان محسوب می شود.

Valentine Day

فیلم روز عشق ماجرای قهر و آشتی های افرادی را روایت می کند که تحت تاثیر این روز به گرفتن تصمیم هایی مبادرت می ورزند. تماشای این فیلم به عنوان یکی از فیلم های عاشقانه سینما خالی از لطف نمی باشد.

Ghost

روح به عنوان یکی از فیلم های برتر رمانتیک، روایت مرد جوانی بوده که جان خود را از دست می دهد، اما روحش در دنیا ماندگار می شود. روح مرد جوان در تلاش است تا عشق زندگی خود را از تهدید و خطری جدی و خطرناک رهایی ببخشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده