ثروتسازی با هیپنوتیزم


» نقش ماسک طبیعی شیر در لطافت و جوانی پوست

نقش ماسک طبیعی شیر در لطافت و جوانی پوست

ماسک طبیعی شیر

بدون تردید، استفاده از ماسک های طبیعی از راهکارهای سالم و بی ضرر برای داشتن پوستی جوان، شاداب و لطیف می‌باشد. ماسک طبیعی شیر نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در جوانی و لطافت پوست تاثیرات مطلوب و بسزایی از خود برجای می گذارد. به طور کلی، شیر از جمله مواد مغذی و مورد نیاز بدن انسان به شمار می آید. بر همین اساس، از شیر همواره به عنوان یک غذای کامل و سالم نام برده می شود. از سوی دیگر، استفاده از ماسک شیر به علت برخورداری از ارزش غذایی بالا، در حفظ سلامت و زیبایی پوست کمک شایانی می نماید.

شیر سرشار از آنتی اکسیدان های قوی، کلسیم، آلفا هیدروکسی اسید و ویتامین های گروه B می باشد. وجود این مواد در شیر برای پوست فواید بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. ماسک طبیعی شیر ضمن تغذیه لایه های عمقی پوست، سبب حفظ رطوبت پوست می شود. همچنین این ماسک طبیعی علاوه بر جلوگیری از ایجاد جوش، سبب از بین بردن لایه های مرده پوست می گردد.

بستن منافذ باز پوست و کمک به لطافت و درخشندگی پوست، از دیگر فواید ماسک طبیعی شیر می باشد. علاوه بر این، ماسک شیر در کلاژن سازی و از بین بردن چین و چروک صورت بسیار تاثیرگذار است.

برای استفاده از ماسک طبیعی شیر با استفاده از یک پنبه تمیز، شیر را به صورت دورانی و به آرامی بر روی تمام قسمت های پوست صورت آغشته می نماییم. پس از انجام این کار، از تغییر رنگ پنبه شگفت زده خواهید شد. برای برخورداری از پوستی بدون چربی و نرم، استفاده روزانه از ماسک شیر را در دستور کار قرار دهید.     


کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده