خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نگاهی به عجیب ترین رستوران های جهان

نگاهی به عجیب ترین رستوران های جهان

رستوران رفتن از تفریحات بسیار جذاب، به ویژه در هنگام تجربه یک سفر می باشد. برای افرادی که از رستوران‌های عادی خسته شده‌ اند، سر زدن به عجیب ترین رستوران های دنیا می تواند یک تجربه جالب و ماندگار محسوب شود. این رستوران‌ها یا دارای دکوراسیون های خاص و عجیبی هستند یا نحوه سرو غذا و منو در آنها کاملا متفاوت است. در ادامه با چند مورد از رستوران‌های عجیب و غریب موجود در گوشه و کنار دنیا آشنا می‌شویم.

رستوران El Diablo

رستوران اسپانیایی ال دیابلو معنای جدیدی از غذاهای خوشمزه را ارائه می‌کند. این رستوران در پارک ملی تیمانفایا و درست بالای یک آتشفشان خاموش قرار گرفته است. آخرین فوران این آتشفشان به سال ۱۸۲۴ بر می گردد، بنابراین خیال شما راحت باشد که جایتان کاملا امن است. سرآشپزهای رستوران ال دیابلو از انرژی ‌گرمایی این منطقه دیدنی برای پختن سوسیس، غذاهای دریایی، مرغ کبابی و استیک استفاده می‌کنند.

رستوران  Chill out

رستوران عجیب Chill out کاملا از یخ ساخته شده است. شاید برای بسیاری از گردشگران وجود چنین رستورانی در دبی عجیب باشد. همچنین، صندلی‌های این رستوران نیز از یخ تراشیده شده‌اند. در این رستوران گردشگران می توانند انواع غذاهای گرم و لذیذ مانند سوپ گوجه‌فرنگی یا یک لیوان نوشیدنی خوشمزه مانند شکلات داغ را سفارش دهند.

رستوران Rollercoaster

در رستوران رولر کاستر دیگر نیاز نیست برای سفارش غذا، دنبال پیشخدمت بگردید. در این رستوران تمام غذاها، ظرف‌ها و نوشیدنی‌ها با کمک نیروی جاذبه و با استفاده از ترن هوایی سر میزها قرار می‌گیرند. فهرست غذاهای رستوران رولر کاستر نیز بسیار متنوع است.در این رستوران به جز از انواع برگر ، مجموعه‌ای متنوع از نوشیدنی ها سرو می شود.

رستوران Tonga Room

رستوران تونگا روم که در شهر سان فرانسیسکو قرار گرفته در سال ۱۹۴۵ افتتاح شده است. دیوارهای این رستوران با تم استوایی تزیین گردیده است. ورودی رستوران Tonga room نیز از جزیره‌ها الهام گرفته است. ضمنا، گروهی از هنرمندان موسیقی ساحلی در این رستوران می‌نوازند.

رستوران Alux

این رستوران در غاری در کشور مکزیک واقع شده است. در رستوران الوک غذاهای مکزیکی با کمی تغییرات بین‌المللی تهیه می‌شوند. اگرچه غذاهای منوی رستوران کاملا تازه هستند، اما قدمت فضای رستوران به بیش از ۱۰هزار سال قبل برمی‌گردد.

رستوران‌ Snow Village

مجموعه رستوران های اسنو ویلیج در کشور فنلاند کاملا از برف و یخ ساخته شده‌اند. این مجموعه شامل سه رستوران به‌نام‌های «برف»، «یخی» و «کنده» می باشد. ضمنا، منوی رستوران «کنده» کاملا مشابه دو رستوران دیگر است، اما از محیطی گرم‌تر برخوردار است.

در رستوران «برف» غذاهای کلاسیک فنلاندی مانند فیله گوزن و سوپ ماهی سالمون سرو می شود. در رستوران « یخی» نیز نوشیدنی‌ها فنلاندی و شکلات داغ تهیه می شود.

رستوران  The Airplane

این رستوران که به نام رستوران هواپیما معروف است، دقیقا داخل یک هواپیمای بوئینگ مدل کی‌سی۹۷ قرار گرفته است. این هواپیمای بوئینگ در سال ۱۹۵۳ ساخته و در سال ۲۰۰۲ به رستوران، تبدیل شده و حدود 274 نفر ظرفیت دارد.  غذاهای رستوران هواپیما بسیار عالی بوده و برای وعده های ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. ضمنا، این رستوران آمریکایی بوده و غذاهای کلاسیک آمریکایی در آن سرو می شود.

رستوران Heart Attack Grill

در رستوران عجیب و غریب Heart attack Grill برگرهای بزرگ و چرب و غذاهای بالای ۹هزار کالری سرو می‌شوند. در این رستوران انواع مختلف غذاهای فست‌فودی و سیب‌زمینی سرخ‌ شده به مشتریان ارائه می گردد. همچنین، در این رستوران قبل از خوردن غذا، فشار خون شما را اندازه می‌گیرند. ضمنا، شما می‌توانید خودتان را وزن کنید. چنانچه بیش از ۱۶۰ کیلوگرم وزن داشته باشید، غذا خوردن در رستوران Heart Attack Grill کاملا رایگان است.

رستوران Kayabukiya Tavern

یکی از رستوران‌های عجیب و غریب کشور ژاپن، نوعی رستوران سنتی است که تفاوت بسیاری زیادی با تمام رستوران‌های معمول دارد. در این رستوران، از میمون‌ها به عنوان پیشخدمت استفاده می شود. در حال حاضر ۲ میمون در این رستوران سنتی ژاپنی مشغول به کار هستند. جالب است بدانید که یکی از میمون ها قبل از آماده‌شدن غذا برای شما یک حوله آورده تا دست‌های خود را تمیز کنید.

میمون دیگر سفارش نوشیدنی را از شما گرفته و نوشیدنی مورد علاقه تان را سر میز می‌آورد. ضمنا، باید زمانِ رفتن به این رستوران را با دقت انتخاب کنید، چرا که شیفت کاری این میمون‌ها بسیار کوتاه می باشد. همچنین، بازی‌کردن با میمون‌ها از سرگرمی‌های مهمانان رستوران به حساب می آید.

رستوران O.NOIR

در این رستوران مشتریان می توانند در تاریکی مطلق غذا بخورند. رستوران O.Noir اولین بار در سال ۲۰۰۶  و در شهر مونترال افتتاح گردید. همچنین، شعبه‌ دوم این رستوران در سال ۲۰۰۹ در تورنتو افتتاح شد. در ضمن، ورود وسایلی مانند چراغ‌قوه، موبایل و ساعت‌های نوردار به این رستوران ممنوع می باشد. مشتریان ابتدا در فضایی روشن سفارش خود را ثبت کرده و سپس با کمک پیشخدمت به سالن غذاخوری می روند.

رستوران The Bubble Room

رستوران قدیمی آمریکایی بابل روم در سال ۱۹۷۹ ساخته شده است. فضای داخلی این رستوران با اسباب‌بازی‌های بسیار قدیمی و متعلق به دهه‌‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ میلادی تزئین شده است. رستوران بابل روم در ابتدا یک غذاخوری کوچک بود، اما در حال حاضر به رستورانی بزرگ و سه‌طبقه تبدیل شده است. بخش دیگری از تزئینات این رستوران شامل عکس‌های قدیمی می شود. همچنین، موسیقی‌های مربوط به دهه‌ ۱۹۲۰ تا ۱۹۴۰ در سراسر فضای این رستوران به گوش می‌رسد.

رستوران  De Kas

در رستوران De Kas تمام غذاها با مواد غذایی کاملا تازه تهیه می شوند. مواد غذایی مورد نیاز در همان‌ روز از باغ و گلخانه مجاور رستوران تهیه می‌شوند. سرآشپز این رستوران هلندی، از برندگان ستاره میشلن می باشد. به همین جهت، مشتریان در این رستوران انتظار لذیذترین و تازه‌ترین غذاها را دارند.

رستوران Redwoods Tree house

در رستوران نیوزیلندی خانه درختی رد وودز، مشتریان می‌توانند غذاخوردن در سازه‌هایی مانند خانه‌درختی را تجربه کنند. این سازه‌های چوبی گلدانی‌شکل، حدود ۱۰ متر از سطح زمین فاصله دارند. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۳۰ مهمان را داشته که معمولا برای رویدادهای خصوصی رزرو می گردد.

رستوران Dinner in the Sky

کسانی که دوست دارند در ارتفاع غذا بخورند، هنگام سفر به کانادا می توانند به رستوران Dinner in the sky سر بزنند. این رستوران حدود ۵۰ متر از سطح زمین فاصله دارد. همچنین، در این رستوران غذاهای عالی، چشم‌انداز زیبا و حال‌وهوای خاص آن، تجربه متفاوتی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

رستوران Ninja New York

رستوران نینجا نیویورک به گونه ای طراحی شده که کاملا شبیه یکی از روستاهای ژاپنی در قرن پانزدهم به نظر می رسد. در این رستوران تم فرهنگ ژاپنی با جاذبه های هنرهای رزمی آمیخته شده است. همچنین، در این رستوران غذاهای محبوب ژاپنی مانند سوشی برای مشتریان تهیه می شود. رستوران نینجا نیویورک به علت دکوراسیون و پیش خدمت های متفاوتش، یکی از عجیب ترین رستوران های جهان به شمار می آید.

رستوران زیر آب Ithaa

رستوران ایتا برای آنهایی که دوست دارند زیر آب غذا میل کنند و دنیای جذاب زیر آب را موقع غذاخوردن تماشا نمایند، از بهترین گزینه ها است. این رستوران ساخته شده در مالدیو، یکی از عجیب ترین رستوران های دنیا محسوب می شود. این رستوران امکان پذیرایی از ۱۴ نفر را دارد. همچنین، بیش از ۵ متر رستوران ایتا زیر سطح دریا قرار گرفته است. رستوران تمام‌شیشه‌ای ایتا، منویی مختلف از انواع غذاهای دریایی و غیردریایی دارد. ضمنا، هنگام غذاخوردن در این رستوران، موجودات دریایی بالای سر مهمانان شنا می‌کنند.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده