خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بررسی بهترین فیلم های اکران شده 2022

بررسی بهترین فیلم های اکران شده 2022

The Batman

نسخه جدید بتمن، از فیلم های مورد انتظار و جذاب اکران شده در سال 2022 می باشد. این فیلم ابر قهرمانی روایت دیگری از شهر گاتهام را به تصویر می کشد. قصه فیلم بتمن از به قتل رسیدن افراد معروف توسط یک فرد ناشناس آغاز می شود. بتمن به عنوان شخصیت اصلی فیلم، بار دیگر به میدان آمده و تصمیم به کشف راز این جنایت ها می گیرد.

رابرت پتینسون (Robert Pattinson) بازیگر نقش بتمن در این فیلم می باشد. همچنین، کارگردانی فیلم را مت ریوز (Matt Reeves) انجام داده است.

The worst Person in the World

فیلم بدترین فرد جهان، از دیگر فیلم های اکران شده موفق در سال 2022 است. این فیلم ماجرای زندگی یک زن در دوره 30 سالگی را روایت می کند. شخصیت اصلی داستان به دنبال یافتن یک شغل مطلوب و آینده دار است. این جستجوها باعث می شود که او خودش را بیشتر و بهتر بشناسد. فیلم بدترین فرد جهان، به نوعی نمایی ملموس از زندگی را برای ما به تصویر می کشد.

رنارت رنیزوه و آندرس دانیلسن لی از بازیگران اصلی فیلم می باشند. یوآخیم تری یر (Joachim Trier) این فیلم را کارگردانی کرده است. 

Jackass Forever

سری جدید از مجموعه فیلم های بی کله یا جک‌اس را می توان از دیگر فیلم های خوب اکران شده در سال 2022 قلمداد نمود. در تازه ‌ترین نسخه فیلم بی کله، هم گروه مشهور داستان بازگشته‌اند و داستان ‌های اکشن و هیجان ‌انگیز تازه‌ای را برای مخاطبان روایت می‌کنند.

فیلم جک اس پر از شوخی ‌های بامزه و مستندگونه است. چنانچه به دنبال یک فیلم طنز هستید، دیدن فیلم بی‌کله‌ها را از یاد نبرید. کارگردان این فیلم را جف ترمن بر عهده داشته است.

Belle

علاقمندان به انیمه قطعا از فیلم  بل خوششان خواهد آمد. این اثر درباره دختر جوانی بوده که در دهکده‌ای زندگی می‌کند. او مانند سایه‌ای ناشناس زندگی را سپری می کند و روزگار چندان هیجان ‌انگیزی ندارد.

 دختر جوان با ورود به دنیایی مجازی به‌نام یو (U) شخصیت تازه‌ای از خود را آشکار می‌کند. ماجرای زندگی او در جهانی مجازی در موازات دنیای واقعی، داستان جذابی را برای بیننده رقم می‌زند. این دخترک در دنیای مجازی خواننده‌ای بسیار محبوب با نام بل است. او در دنیای دیگر طوری که دلش می خواهد زندگی می کند.

Turning red

دوران نوجوانی از حساس ‌ترین دوران ‌هایی هست که اغلب آدم‌ها تجربه می کنند. فیلم «قرمزشدن» از جمله انیمیشن های است که با محور قراردادن دوران نوجوانی و احساسات عجیب آن، دریچه‌ تازه ای رو به دنیای نوجوانان باز می‌کند.

داستان فیلم قرمز شدن درباره دختر نوجوانی است که هر وقت دچار غلیان احساسات دوران نوجوانی می‌ شود، بدل به خرسی قرمز رنگ و بزرگ می‌ شود. او در جریان فیلم هویت خودش را بیشتر و بیشتر می شناسد. این انیمیشن جذاب را دومی شی کارگردانی کرده است.

The Long walk

فیلم پیاده روی طولانی نیز در میان انواع فیلم ۲۰۲۲ و در سبد بهترین ‌ها جا خوش کرده است. ماجرای این فیلم درباره پیرمرد گوشه‌ گیری است که متوجه می ‌شود روح یک قربانی تصادف می‌ تواند او را به گذشته‌های خیلی دور ببرد.

چه گذشته‌ای؟ در حدود ۵۰ سال پیش و زمانی که مادرش را از دست داده است. فیلم پیاده روی طولانی تلفیقی از ماجراهای علمی‌تخیلی و داستان‌های ارواح است که در قالبی معنوی روایت می‌شود. ایده جذاب برگشتن به گذشته‌ ها برای جبران اگرچه تکراری ولی همیشه تأمل‌ برانگیز و جالب است.

The power of dog

این فیلم ماجرای فیل، دامداری است که رفتار خوبی با اطرافیانش ندارد و همه از او می‌ ترسند، با این حال احتمال تجربه ‌کردن عشق برای هیچ آدمی روی این کره خاکی بعید نیست. فیل به عنوان شخصیت اصلی فیلم، با ورود همسر و فرزند برادرش به زندگی‌اش کم‌ کم دچار تغییر می شود.

این فیلم وسترن ۲۰۲۲ جوایز زیادی گرفته و دل منتقدان را هم به‌ دست آورده است. بندیکت کامبریج و کریستن دانست، از بازیگران اصلی این فیلم به حساب می آیند.

KIMI

فیلم کیمی داستان زن جوانی است که در حوزه علوم داده و فناوری اطلاعات کار می‌کند. او هنگام کار کردن، متوجه وقوع جنایتی می‌شود، اما مشکل اینجاست که بیماری کووید 19 دنیا را در بر گرفته است. از طرف دیگر، این زن از حضور در محیط‌های باز و شلوغ واهمه داشته و نمی‌ تواند به‌ سادگی بیرون از منزل تردد کند.

با تمام این مشکلات، زن جوان راهی خیابان می‌ شود تا مسئله جنایت را پیگیری کند. تماس ‌های او با نهادهای مربوطه بی فایده بوده و باید آستین‌های خودش را برای کشف معمای جنایت بالا بزند. فیلم کیمی را دیوید کوئپ کارگردانی کرده و زویی کراویتز و ریتا ویلسون از بازیگران اصلی آن می باشند.

Cyrano

فیلم سیرانو نمایشنامه معروفی از ادموند روستان است. جو رایت در مقام کارگردان، سابقه درخشانی در ساختن فیلم بر اساس کتاب‌ها و نمایشنامه های معروف دارد. این کارگردان در فیلم جدید خود سراغ نمایشنامه جذاب سیرانو رفته است. ماجرای فیلم، سیرانویی را روایت می کند که ظاهرش با معیارهای عمومی زیبایی چندان همخوانی ندارد.

سیرانو عاشق دختری به ‌نام رکسان است. او به خاطر ظاهرش اعتماد به نفس کافی ندارد. به همین جهت پا پس می‌کشد و به‌ جای جنگیدن برای تسخیر قلب کسی که دوستش دارد، رقیبش را برای وصال یاری می‌ دهد. این فیلم در ژانر درام، موزیکال، عاشقانه تولید شده است. پیتر دینکلیج، بازیگر نقش سیرانو در این فیلم می باشد.

I WAS a simple man

فیلم من مرد ساده ای بودم، از آن دسته فیلم ‌های عجیبی است که هم شما را سرگرم می‌کند و هم موضوع مهم مرگ را دست ‌مایه قرار می ‌دهد. در این فیلم یکی از بزرگان خانواده‌ای در هاوایی فوت می‌کند. پس از این حادثه، ارواح شهر را تسخیر می‌ کنند.

مرگ، خانواده و مکان روایت این داستان در هاوایی، باعث می ‌شوند که داستانی دیدنی در این فیلم شکل بگیرد. فیلم من مرد ساده ای بودم، در ژانر درام بوده و کارگردانی آن را کریستوفر ماکوتو یوگی بر عهده داشته است. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده