ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی خوراکی های مخصوص چربی سوزی شکم (بخش اول)

معرفی خوراکی های مخصوص چربی سوزی شکم (بخش اول)

چربی های شکم که معمولا در نواحی دور کمر جمع می‌شوند، به دغدغه‌ی بسیاری از افراد تبدیل شده است. چربی شکم نه تنها جذابیت را از بدن می‌گیرد، بلکه خطر افزایش بیماری‌ کبد چرب، دیابت و چربی خون را به دنبال دارد. برخی برای از بین بردن چربی های شکم به رژیم ‌های غذایی چربی‌سوز روی می‌آورند، اما این کار به تنهایی چاره ساز نیست. بهترین راه برای از بین بردن چربی شکم انتخاب هوشمندانه‌ی مواد غذایی و ورزش منظم است.

دانستن اینکه در رژیم غذایی چه باید مصرف کرد فقط نیمی از راه است، در کنار آن انجام تمرینات ورزشی متناسب با وضعیت جسمانی فرد لازم و ضروری می باشد. مصرف برخی مواد غذایی و طبیعی در کاهش این چربی‌ها کمک شایانی می‌کنند و به شما ظاهری متناسب و ایده آل می‌بخشند. در این مقاله قصد داریم خوراکی های چربی سوز شکم برای لاغر شدن شکم را مورد بررسی قرار دهیم.

پنیر پارمزان

کم‌کالری و پرکلسیم بودن پنیر پارمزان، هورمون‌ های چربی ‌سوز بدن را فعال می‌کند. با توجه به این که پنیر پارمزان بیش از هر ماده‌ی لبنی دیگری پروتئین دارد، با مصرف آن برای مدت زمان بیشتری احساس سیری خواهید کرد. هر روز حدود ۳۰ میلی‌گرم از این پنیر را به سالاد یا سوپ خود اضافه کنید.

لوبیای سفید

لوبیای سفید حاوی فیبر منحصربه‌فردی بوده که در برابر هضم مقاومت می کند. از آنجا که هضم کندتر موجب می‌شود برای فرآوری غذا در بدن کالری بیشتری مصرف گردد، وزن شما کاهش پیدا خواهد کرد. توصیه می‌شود برای از بین بردن چربی شکم روزانه نصف فنجان لوبیای سفید بخورید.

روغن ماهی

روغن ماهی سالمون و ساردین خواص بسیار زیادی دارد. این ماده‌ی غذایی سرشار از اسیدهای چرب اُمگا۳ است که باید در رژیم غذایی شما وجود داشته باشد. چنانچه نمی‌توانید ماهی بخورید، روغن آن مکمل بسیار خوبی است. روغن ماهی به چربی ‌سوزی و لاغری شکم شما بسیار کمک می‌کند.

سرکه

بر اساس تحقیقات انجام شده در ژاپن، افراد چاقی که برای مدت ۸ هفته روزانه یک یا دو قاشق غذاخوری سرکه خورده اند، شاهد کاهش چشمگیر چربی بدن، به ویژه چربی های شکم بوده‌اند. ترکیبات موجود در سرکه پروتئین‌هایی تولید کرده که موجب چربی سوزی شکم می شوند.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

چای سبز

چای سبز، سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به متابولیسم بدن شتاب می‌دهد. مطابق با تحقیق انجام شده در کشور سوئیس، مشخص شد کسانی که چای سبز می‌نوشند در مقایسه با دیگران، کالری بیشتری می‌سوزانند. اگر هدف شما از صرف چای، چربی‌سوزی ‌است چای سبز آماده نخرید، زیرا در پروسه تهیه‌ی این نوع از چای‌ غالبا مواد مغذی لاغرکننده‌ی آن از بین می‌رود. به جای آن می توانید یک چای کیسه‌ای را برای مدت ۲ دقیقه در آب گرم گذاشته، سپس ۲ حبه یخ در آن بیندازید و آن را میل کنید.

ماهی و گوشت بدون چربی

گوشت بوقلمون، یکی از بهترین گوشت‌های بدون چربی است، اما برای حذف بیشتر چربی اشباع، ماهی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. ماهی‌های سالمون و تن، سرشار از اُمگا۳ بوده که مانع از ایجاد استرس و متعاقب آن، چاقی شکم می‌شوند.

غلات سبوس‌دار

کربوهیدرات‌های مغذی برای بدن بسیار مفید هستند. فیبر موجود در غلات سبوس‌دار شما را سیر نگه می‌دارد. حتما اطمینان حاصل کنید نانی که استفاده می کنید از گندم سبوس‌دار تهیه شده است.

سبزیجات

اگر مواد معدنی و ویتامین های موجود در سبزیجات شما را به خوردن آن مجاب نمی‌کند، قدرت آن در لاغر کردن و از بین بردن چربی های شکم حتما متقاعدتان می‌کند. سبزیجاتی مانند اسفناج و کلم بروکلی سرشار از فیبر بوده و بسیار کم‌ کالری هستند. همچنین، خوردن سالاد پیش از وعده‌ی غذایی سبب می‌شود کمتر غذا بخورید.

کره‌ی بادام ‌زمینی

کره‌ی بادام ‌زمینی سرشار از نیاسین است که موجب فعال نگه داشتن سیستم هاضمه‌ی بدن شده و از نفخ شکم جلوگیری به عمل می آورد. لازم به ذکر است که کره‌ی بادام ‌زمینی چربی زیادی دارد، به همین جهت روزانه بیشتر از دو قاشق غذاخوری از آن نخورید.

پودر پروتئین

پودر پروتئین سرشار از آمینو اسیدهایی است که سبب چربی‌سوزی و عضله سازی می‌شود. برای تهیه یک نوشیدنی چربی‌سوز، دو قاشق چای ‌خوری پودر پروتئین به اسموتی خود اضافه کنید. بهتر است که این اسموتی را با میوه، ماست و شیر کم‌چرب تهیه کنید، ولی لازم است بدانید که افزودن پودر پروتئین به شیک‌های شکلاتی آن را به یک غذای ناسالم تبدیل می‌کند.

روغن زیتون

بدن انسان همواره به مقداری چربی برای کنترل گرسنگی نیاز دارد. به همین جهت، استفاده از چربی‌های غیر‌اشباعی مثل روغن کانولا یا روغن زیتون در این زمینه بسیار کمک کننده است. این روغن ها موجب پایین نگه داشتن کلسترول و کاهش اشتها می شوند.

انواع توت‌ها

توت‌ها سرشار از فیبر بوده، به طوری که یک فنجان تمشک حدود ۶ گرم فیبر دارد. در سوی مقابل، ژله یک غذای بی‌ارزش و فاقد فیبر بوده و حاوی شکر افزوده است.

تخم‌مرغ

تخم‌مرغ منبع ویتامین B12 است که بدن برای سوزاندن چربی به آن نیاز مبرم دارد. محققان دانشگاه ایالتی لوئیزیانا دریافته‌اند افرادی که هر روز در وعده‌ی صبحانه تخم‌مرغ مصرف می کنند، نسبت به افرادی که شیرینی استفاده می کنند، وزن بیشتری را از دست می دهند.

لوبیا و حبوبات

لوبیا و حبوبات کم‌ کالری و منبعی غنی از فیبر و پروتئین هستند که در کاهش وزن بسیار تاثیرگذار می باشند. هر هفته یک بار به جای گوشت، لوبیا مصرف کنید. با این کار، ضمن قطع مصرف چربی‌های اشباع شده، فیبر را با آن جایگزین نموده اید.

آجیل‌ها

آجیل با پر نگه داشتن شکم باعث کم‌اشتهایی و در نتیجه لاغری شکم می‌شود. بر اساس نتایج تحقیق صورت گرفته در دانشگاه پوردو، افرادی که آجیل مصرف می کنند نسبت به کسانی که کیک یا برنج می‌خورند، مدت زمان بیشتری احساس سیری می‌کنند. در ضمن، از خوردن آجیل‌های شور پرهیز کنید، چون سدیم فراوان این آجیل‌ها فشار خون شما را بالا می برد.

بلغور جو

بلغور جو سرشار از فیبر فراوان است. این ماده غذایی برای ساعت‌ها در بدن باقی می‌ماند و میل به خوردن برای جبران قند خون و گرسنگی را از بین می‌برد. به منظور شیرین کردن بلغور به جای شکر می توانید از میوه‌های شیرینی مانند انواع توت‌ها استفاده کنید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده