دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» آشنایی با جاذبه های گردشگری کشور برزیل

آشنایی با جاذبه های گردشگری کشور برزیل

برزیل از کشور بزرگ و وسیع آمریکای جنوبی می باشد. این کشور را بسیاری با فوتبال و اسطوره های فوتبالی آن می شناسند. کشور برزیل پس از آمریکا، چین، کانادا و روسیه، پنجمین کشور بزرگ جهان محسوب می شود. این کشور از نوع آب و هوایی و مناطق جغرافیایی بسیار متنوعی برخوردار است. همچنین، برگزاری فستیوال های رنگارنگ، کشور برزیل را از هر لحاظ متمایز و متفاوت ساخته است. این کشور بزرگ و وسیع منبع اصلی پرتقال و قهوه در جهان به حساب می آید. علاوه بر این، در برزیل جاذبه های گردشگری بسیار جذاب و منحصر به فردی وجود داشته که گردشگران زیادی را هر ساله روانه این کشور می کند.

پارک ملی تیجوکا

پارک ملی تیجوکا در ردیف بزرگ ترین جنگل بارانی شهری در سطح دنیا به شمار می رود. وسعت 8300 هکتار این پارک گونه مختلفی از خزندگان و پرندگان را در خود جای داده است. مسیر پیاده روی پارک از میان جنگل های بارانی متراکم و آبشارهای زیبا عبور می کند. عبور از مسیر پیاده روی پارک ملی تیجوکا حدود دو ساعت زمان می برد.

شهر زیبای اورو پرتو

اورو پرتو از شهرهای بسیار زیبا و متمایز کشور برزیل می باشد. وجود خانه های رنگارنگ، میدان های بزرگ و پوشیده از گیاه و کلیساهای باروک، زیبایی و جذابیت بی نظیری به این شهر بخشیده است.

منطقه زیبای ایلها گراند

این منطقه زیبای و منحصر به فرد، محل مناسبی برای گذراندن و استراحت در کنار طبیعت بکر و زیبای برزیل به شمار می آید. بسیاری از مردم برزیل در تعطیلات آخر هفته حتما به این مکان سرسبز و زیبا رفته و اوقات فراغت خود را در آنجا سپری می کنند. در منطقه ایها گراند سواحل و جنگل های زیبا و بی نظیری وجود دارد.

شهر سائوپائولو

سائوپائولو به عنوان بزرگ ترین شهر آمریکای جنوبی، بیشتر از 20 میلیون نفر جمعیت را در دل خود جای داده است. این کلانشهر برزیل از بهترین مقاصد گردشگری برای علاقمندان به رستوران های خوب و شنیدن موسیقی زنده به شمار می رود. حال و هوای متفاوت این شهر تجربه خاص و ماندگاری را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

سالوادور

این شهر به علت وجود جامعه آفریقایی/برزیلی، عنوان پایتخت فرهنگی کشور برزیل را یدک می کشد. در شهر سالوادور ساختمان ها و بناهای رنگ آمیزی شده با رنگ های جذاب، به خوبی جلوه نمایی می کند. وجود خیابان ها و حیاط های سنگ فرش شده، جذابیت های این شهر را دو چندان ساخته است. موسیقی زنده، کافه ها و رستوران های مختلف و دسترسی راحت به فروشگاه ها، از دیگر ویژگی شهر سالوادور تلقی می گردد.

اقامت در رسیفی

این منطقه در شرق برزیل قرار گرفته است. رسیفی از بهترین مقصدهای گردشگری برای تجربه یک سفر آرام و لذت بردن از سواحل زیبای برزیل می باشد. در این منطقه گردشگری سواحل مختلفی وجود دارد. تهیه تازه ترین غذاهای دریایی و غذا خوردن در رستوران ها، از تفریحات این منطقه ساحلی محسوب می شود.

منطقه طبیعی پانتانال

منطقه پانتانال در ردیف بزرگ ترین تالاب های جهان قرار دارد. این منطقه در غرب برزیل قرار گرفته است. گونه های جانوری بسیاری زیادی مانند ماکائو، مورچه خوار غول پیکر و گوزن مردابی کمیاب در پانتانال زندگی می کنند. به منظور بازدید از این منطقه طبیعی همواره تورهای مختلفی برگزار می شود.

سیر و سیاحت در برازیلیا

برازیلیا به عنوان پایتخت کشور برزیل، در سال 1960 تاسیس شده است. این شهر به نوعی مرکز معماری های مدرن و عجیب در برزیل شناخته می شود. ساختمان عجیب کنگره ملی و بنای کلیسای سنتو آریو دوم بوسکو، از جاذبه های دیدنی برازیلیا به شمار می روند. همچنین، پارک ملی 60 هزار هکتاری با گونه های حیات وحش منحصر به فرد، در این شهر قرار دارد.

جشنواره کارناوال ریو

کارناوال ریو از جشنواره های پرطرفدار و محبوب کشور برزیل می باشد. پوشیدن لباس های رنگارنگ و موسیقی، از ویژگی های غالب این جشنواره پر هیجان است. حضور بالغ بر دو میلیون نفر در این جشنواره، کارناوال ریو را در ردیف بزرگ ترین جشنواره های برگزار شده در سطح دنیا قرار داده است. این جشنواره محبوب برزیل غالبا در فوریه هر سال برگزار می گردد.

بازدید از بزرگ ترین استادیوم فوتبال جهان

ورزشگاه ماراکانا از بزرگ ترین استادیوم های فوتبال در دنیا می باشد. این ورزشگاه در شهر ریو دو ژانیرو قرار گرفته است. در هنگام بازی های فوتبال در برزیل بیش از 100 هزار نفر در این ورزشگاه به تماشای مسابقات تیم محبوب خود می نشینند. 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده