خرید از سراسر دنیا


» نگاهی به بهترین فیلم های انگیزشی

نگاهی به بهترین فیلم های انگیزشی

 در روزهایی که به علت شیوع ویروس کرونا چاره ای جز ماندن در خانه نداریم، با دیدن فیلم های جذاب و زیبا میتوان به خوبی از دوران قرنطینه خانگی استفاده برد. از سوی دیگر، تماشای فیلم سرگرمی و تفریح بسیاری از افراد به شمار می آید. در این میان، دیدن برخی از فیلم های انگیزشی خالی از لطف نمی باشد. چراکه این فیلم ها به نوعی میتواند الهام بخش بسیاری از افراد برای یافتن مسیر موفقیت و پیروزی باشد. بر این اساس، تصمیم گرفتیم در این بخش به معرفی 10 فیلم برتر انگیزشی سینمای جهان بپردازیم.

آفیس اسپیس (Office Space)

فیلم آفیس اسپیس به عنوان یک فیلم کمدی در سال 1999 و توسط مایک جاج ساخته شده است. این فیلم روایت پیتر گیبسون کارمند یک اداره می باشد. گیبسون از دستور گرفتن از رئیس خود بسیار بیزار و آشفته است. گری کول در نقش بیل لامبرگ به عنوان رئیس اداره ایفای نقش می کند. اتفاقات این فیلم میتواند نظر بسیاری از مخاطبان را به خود معطوف سازد. به طور کلی، کارآفرینان از کارکردن برای دیگران متنفر بوده و در برخی مواقع هر کار کرده تا از کار خود اخراج شوند.

جری مگوایر (Jerry Maguire)

در این فیلم تام کروز شخصیت جری مگوایر را به خوبی ایفا می نماید. شخصیت اصلی فیلم در دنیای خود هیچگونه کم و کاستی نداشته و زندگی کاملا بر وفق مرادش می باشد. همه چیز برای جری به بهترین نحو پیش می رفت تا اینکه ندای وجدان او به صدا در می آید. در ادامه جری مگوایر که همه زندگی خود را از دست داده است برای شروع دوباره زندگی خود عازم سفر می شود.

این فیلم بهترین نمونه برای افرادی است که برای دستیابی به رویای خود از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. علاوه بر این، برای رسیدن به رویای خود باید بعد حرفه ای و بعد شخصی را رشد و تقویت نمود. در این فیلم، جری مگوایر این درس را به خوبی به مخاطبان می آموزد.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

وال استریت (Wall Street)

والت استریت در سال 1987 توسط اولیور استون ساخته شد. در این فیلم مایکل داگلاس و چارلی شین ایفاگر نقش های گوردون گکو و باد فاکس هستند. بازی داگلاس در این فیلم وی را به یکی از شخصیت های منفور تاریخ سینما مبدل ساخت. بن مایه اصلی این فیلم پیرامون تصمیمات غیر اخلاقی و غیر قانونی برخی از افراد برای دستیابی به ثروت می باشد.

راکی (Rocky)

فیلم راکی با بازی سیلوستر استالونه برای همه علاقمندان به فیلم و سینما آشنا می باشد. فیلم نامه این فیلم را استالونه نوشته و خودش نیز نقش اول این فیلم را ایفا می کند. فیلم راکی روایت بوکسوری به نام راکی بالبوا می باشد که علی رغم برخورداری از جثه ای کوچک، در پی کسب کمربند قهرمانی جهان است. راکی برای به دست آوردن این عنوان رو در روی آپولو کرید، قهرمان شکست ناپذیر دنیا قرار می گیرد.

این فیلم به خوبی به مخاطبان می آموزد که حتی در صورت نداشتن شانس موفقیت، نباید دست از تلاش و مبارزه برداشت. برای رسیدن به اوج قله موفقیت داشتن روحیه رقابت طلبی بسیار مؤثر و تاثیرگذار است. موسیقی گوش نواز این فیلم ساخته بیل کونتی از نقاط عطف آن می باشد.

مانی بال (Moneyball)

این فیلم با بازی زیبای برد پیت، یکی از فیلم های زیبا و جذاب محسوب می شود. بیلی بین شخصیت اصلی فیلم مدیر کل تیم بیسبال اوکلند می باشد. باشگاه به علت مشکلات مالی زیاد توان پرداخت مخارج بازیکنان را ندارد. در این میان، بیلی بین برای ادامه رقابت ها و ادامه مسابقات، به دنبال پیدا کردن راهکارهای ویژه برای باشگاه خود می باشد. ابتکار به خرج دادن بیلی، در رهایی مشکلات مالی باشگاهش به نوبه خود بسیار جالب و جذاب است. بیلی بین برای رسیدن به اهداف خود نه تنها اهمیتی برای حرف های دیگران قائل نبود، بلکه هرگز تسلیم حرف های دیگران نشد.

در جستجوی خوشبختی (The Pursuit of Happiness)

بدون تردید، فیلم در جستجوی خوشبختی یکی از فیلم های انگیزشی و جذاب به حساب می آید. این فیلم بر اساس زندگی واقعی کریس گاردنر در سال 2006 ساخته و پرداخته شده است. بازی درخشان و بی نظیر ویل اسمیت در نقش گاردنر، بیننده را به تماشای این فیلم ترغیب می نماید. کریس گاردنر برای رسیدن به رویاهای خود هرگز دست از تلاش و کوشش برنداشت. کریس گاردنر به همراه پسرش آنقدر تلاش کرد تا نهایت به رویای دیرینه خود دست پیدا کرد. سرسختی و تلاش گاردنر در این فیلم میتواند تلنگری به مخاطبان خود باشد. حتی خوابیدن در کوچه و خیابان هم مانع از رسیدن کریس گاردنر به رویایش نشد.

همشهری کین (Citizen Kane)

فیلم زیبای همشهری کین اثر اورسون ولز کارگردان مطرح سینما در سال 1941 ساخته شده است. بدون تردید، این فیلم از شاهکارهای سینمای جهان محسوب می شود. ماجرای این فیلم به زندگی یک روزنامه دار و سرمایه دار بزرگ به نام چارلز فاستر کین می پردازد. در واقع، فیلم همشهری کین به نوعی برگرفته از زندگی ویلیام رندولف بوده که از عطش فراوانی برای کسب قدرت و ثروت برخوردار بوده است.

Pirates of Silicon Valley

این فیلم که ساخته سال 1999 بوده به بررسی شرکت های تکنولوژی محور و روایت به اوج رسیدن شخصیت هایی مانند استیو جاز و بیل گیتس است. این فیلم به صورت مستند زندگی پایه گذاران کمپانی های بزرگ اپل و مایکروسافت را به خوبی در معرض نمایش قرار می دهد. اشارات آموزنده و جالب در این فیلم لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می زند.

Glengarry Glen Ross

فیلمنامه فیلم Glengarry Glen Ross را دیوید ممت نگاشته است. وی بخاطر نگارش این فیلمنامه موفق شد جایزه معتبر پولیترز را کسب نماید. ماجرای این فیلم به بررسی و تحلیل بازار ملک و املاک شهر شیکاگو پرداخته و رفتارهای پلید و دروغ هایی را که افراد برای رسیدن به موفقیت شغلی در پیش می گیرند، به خوبی بازتاب می دهد. در این فیلم بازیگران نام آشنا و مطرحی مانند کوین اسپیسی، اد هریس، الک بالدوین، آل پاچینو و جک لمون به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم ساخته سال 1992 بوده و بی رحمی دنیای تجارت را به خوبی به تصویر می کشد.

شبکه اجتماعی (The Social Network)

فیلم شبکه اجتماعی محصول سال 2010 توانست در اکران خود فروش قابل توجهی را به دست آورد. این فیلم به بررسی زندگی و ابعاد شخصیتی مارک زاکربرگ و تبدیل شدن وی به رئیس فیسبوک به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی محبوب می پردازد. پوست کلفتی و انعطاف پذیری زاکربرگ در این فیلم به خوبی به نمایش درآمده است. وی از این طریق توانست شرکت نوپای خود را به سمت جاده موفقیت هدایت کند. برای افرادی که به دنبال خلق یک ایده منحصر به فرد و به راه انداختن یک شرکت نوپا هستند، فیلم شبکه اجتماعی گزینه مناسب و مطلوبی می باشد.    


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده