خرید از سراسر دنیا


» مروری بر حیوانات زیبا و جذاب دنیا

مروری بر حیوانات زیبا و جذاب دنیا

در اقصی نقاط این کره خاکی، گونه های متعدد، متنوع و در عین زیبای حیوانی زندگی می کنند. به طور کلی، حیوانات از نظر رنگ، شکل و اندازه بسیار مختلف و گوناگون می باشند. از سوی دیگر، گونه های حیوانی وجود دارند که از لحاظ زیبایی و جذابیت بصری چشم هر انسانی را به خود معطوف می سازد. در این مقاله قصد داریم مروری بر حیوانات زیبا و جذاب موجود در اقصی نقاط دنیا داشته باشیم.

پروانه شیشه ای

بدون تردید، پروانه شیشه ای از گونه پروانه های زیبا و در عین حال عجیب محسوب می شود. این پروانه که با نام علمی گراتا اوتو شناخته می شود، از ویژگی های ظاهری ویژه و منحصر به فردی بهره می برد. بر این اساس، بال های این پروانه در قسمت مرکز بال ها نامرئی بوده و لبه های آن به رنگ قهوه ای می باشد. برخورداری این پروانه از بال های شیشه ای زمینه مناسب با همرنگ شدن و استتار این موجود زیبا را فراهم می آورد. همرنگ شدن پروانه شیشه ای با محیط پیرامون خود سبب در امان ماندن این موجود از آسیب شکارچیان می شود.

هاسکی سیبری

هاسکی سیبری یکی از سگ های زیبا در میان انواع گونه های سگ به شمار می آید. برخورداری از چشم های آبی، رگه های خاکستری و رنگ سفید، زیبایی و جذابیت هاسکی سیبری را دو چندان ساخته است. بدون شک، دیدن این نوع سگ از نزدیک تحسین و اعجاب هر بیننده ای را با خود به همراه خواهد داشت. لازم به ذکر است که بسیاری از مردم این حیوان را یادآور برف و نماد جذبه و قدرت می دانند.

اسب فریزین

بازی مخفی دایرکت اینستاگرام! مطلب مرتبط بازی مخفی دایرکت اینستاگرام!

یکی از حیوانات زیبا و باشکوه بر روی این کره خاکی به اسب فریزین تعلق پیدا می کند. رنگ یکدست و یکپارچه این نوع اسب، زیبایی و جذابیت بی نظیر و مثال زدنی را برای این موجود به ارمغان آورده است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که اسب فریزین از گونه های قدیمی اسب های اهلی در سطح جهان محسوب می شود. اصالت این اسب ها به کشور هلند مربوط می شود.

آفتاب پرست

بدون تردید، آفتاب پرست ها از خزندگان زیبای موجود بر روی کره زمین به حساب می آیند. این موجود شگفت انگیز به منظور جلب توجه و حتی استتار، رنگ بدن خود را مطابق با رنگ محیط پیرامونی تغییر می دهند. در بافت بدن آفتاب پرست رنگدانه هایی با عنوان کروماتوفور وجود داشته که قابلیت همرنگ شدن این نوع خزنده با محیط را فراهم می آورد. همچنین آفتاب پرست ها از این ویژگی منحصر به فرد خود برای مقابله با دشمن و دفع خطرات استفاده می کنند.

ماهی ماندارین

ماهی ماندارین در زمره ماهی های جذاب و زیبای دنیا به حساب می آید. ظاهر این نوع ماهی به صورتی است که به نظر می آید چراغی در بدنش روشن می باشد. این امر سبب درخشش و درخشیدن ماهی ماندارین می شود. این ماهی به عنوان یکی از موجودات زیر آبی، در اغلب مواقع در هنگام شب از لانه خود بیرون می آید. شباهت ظاهری این ماهی به اژدهای افسانه ای چین، دلیل نامگذاری این موجود به ماهی ماندارین می باشد.

دلفین

دلفین ها به عنوان یکی از موجودات زیبای دنیا از ظاهر براق و روشن برخوردار می باشند. این حیوانات دوست داشتنی همواره توجه انسان ها را به خود جلب نموده است. ظاهر دلفین ها به گونه ای است که به نظر می آید این حیوانات پیوسته خندان هستند. در این زمینه باید خاطرنشان نمود که از نظر بسیاری دلفین ها نماد هوش فراوان، شور و نشاط و آزادی می باشند. تماشای شنای دلفین ها به صورت گروهی، احساس جذاب و فراموش نشدنی را برای انسان ها پدید می آورد.

طاووس سفید

پرهای سفید و زیبای طاووس سفید، این موجود را در زمره حیوانات جذاب و منحصر به فرد دنیا قرار داده است. تماشای طاووس سفید به ویژه در هنگامی که پرهای خود را باز می کند، منظره ای جذاب و بی نظیر را ایجاد می کند. زیبایی این موجود به اندازه ای می باشد که بسیاری در هنگام تماشای آن احساس می کنند با یک تابلوی نقاشی مواجه هستند.

قو

از دیگر حیوانات بسیار زیبا و منحصر به فرد موجود در این سیاره خاکی میتوان به قوهای سفید اشاره نمود. این موجودات از بدو تولد بسیار سفید و زیبا به نظر می آیند. هنگامی که قوها بزرگ می شوند، بر جذابیت و زیبایی آنها بیش از پیش افزوده می شود. شکوه و زیبایی این موجود به نوبه خود بسیار جذاب و مثال زدنی می باشد.

ببر سفید بنگال

بدون تردید، ببر سفید بنگال سمبل عظمت، قدرت، شکوه و زیبایی می باشد. این گونه از ببرها نقش اصلی و پر رنگی در بسیاری از داستان های اساطیری چینی، فارسی و یونانی ایفا می نمایند. دلیل سفید رنگ شدن ببر بنگال به علت جهش ژنتیکی می باشد. بدون اغراق، تماشای ببر سفید بنگال از نزدیک جذابیت و تجربه بی مانند و خاطره انگیزی تلقی می گردد. رنگ سفید این موجود تاثیر بسزایی در جذابیت و زیبایی آن برجای می گذارد.

طوطی دم بلند

طوطی دم بلند از دیگر موجودات جذاب و زیبا و منحصر به فرد دنیا به شمار می آید. این پرنده عجیب و زیبا در جنگل های آمریکای جنوبی به وفور یافت می شود. برخورداری از پر و بال های دارای طیف رنگی نارنجی، آبی، سبز، قرمز و زرد، زیبایی و جذابیت این موجود را بیش از پیش متجلی می سازد. به علت زیبایی و جذابیت منحصر به فرد طوطی دم بلند، این پرنده یکی از گزینه های بسیاری از افراد به عنوان حیوان خانگی محسوب می شود. بال های بزرگ این نوع طوطی در هنگام پرواز کردن زیبایی و جذابیت بی نظیری را برای این پرنده به ارمغان می آورد. به طور کلی، زیبایی و جذابیت واقعی طوطی دم بلند در هنگام پرواز به خوبی آشکار می گردد.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده