خرید از سراسر دنیا


» بررسی سریال های برتر خارجی (بخش دوم)

بررسی سریال های برتر خارجی (بخش دوم)

متاثر از پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری و متعاقب آن استفاده گسترده از ابزارهای دیجیتال، تماشای فیلم و سریال، به بخشی از سرگرمی های مفرح کاربران این محصولات تبدیل شده است. در راستای برآورده ساختن نیازها و توقعات مخاطبان، کمپانی های مشهور و مطرح فیلم سازی، سریال های دنباله دار و جذابی را برای علاقمندان تدارک می بینند. برخی از این سریال ها به علت برخورداری از داستانی جذاب و هیجان انگیز مخاطبان را برای ساعت های طولانی مشغول می سازند. در ادامه به بررسی بخش دوم و پایانی سریال های برتر خارجی می پردازیم.

Community

سریال کمدی اجتماع در زمره برترین سریال های کمدی به حساب می آید. پس از پخش 6 فصل دیدنی و جذاب این سریال کمدی، بسیاری از مخاطبان و علاقمندان منتظر شروع فصل های جدید سریال اجتماع می باشند. دن هارمون در قالب سازنده، یکی از سریال متفاوت کمدی تلویزیونی را ساخته و پرداخته است. ماجرای این سریال روایت یک گروه پژوهش هفت نفره ای است که در کالج Greendale مشغول به تحصیل و فعالیت می باشند. در واقع این هفت نفر هر کدام نمایانگر قشر مختلفی از جامعه بوده که داستان های این سریال را رقم می زنند.

West World

دنیای غرب یا وست ورد، یکی از سریال های برتر و مطرح خارجی به شمار می رود. مخاطبان زیادی در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله کشور ما ماجراهای این سریال تماشایی را دنبال می کنند. لیزا جوی و جاناتان نولان ساخت این سریال علمی تخیلی را بر عهده دارند که از شبکه HBO پخش می گردد. شخصیت های سریال وست ورد در یک شهر فرضی به سبک وسترن در کشور آمریکا روزگار خود را سپری می کنند. ساکنان این شهر فرضی با نام میزبان شناخته می شوند. میزبان ها به نوعی از انسان های مصنوعی محسوب می شوند. از سوی دیگر، انسان های واقعی که با پرداخت مبلغی به این جمع اضافه می شوند، از آنها با عنوان مهمان نام برده می شود. ماجراهای درگیر کننده و پیچیده سریال دنیای غرب بیننده را به شدت تحت تاثیر این سریال قرار می دهد.

Archer

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

یکی از سریال های زیبا و در عین حال متفاوت، به سریال آرچر اختصاص پیدا می کند. این سریال تلویزیونی که در هفت فصل ادامه یافته است بسیار سرگرم کننده، شگفت آور و جذاب تلقی می گردد. این سریال ساخته آدام رید و به سبک FX و انیمیشن تهیه شده است. ماجراها و داستان های پر کشش و معما گونه این سریال، هر بیننده ای را به تماشای آن ترغیب می کند.

Battlestar Galactica

مجموعه تخیلی ناوبر فضایی گالاکتیکا از دیگر سریال های برتر خارجی بوده که از سبکی علمی و جنگی برخوردار است. گلن لارسن و رونالد مور سازندگان این سریال بوده که از طریق وب سایت Hulu پخش شده است. گلن لارسن برای اولین بار و در سال 1978 این مجموعه را تولید نمود. در سال 2003 نیز یک سریال دو قسمتی و سپس 75 قسمت از این مجموعه تولید و به نمایش درآمد. در نهایت این سریال در سال 2009 خاتمه پیدا کرد. با این وجود، همچنان سریال ناوبر فضایی گالاکتیکا مرجع ساخت بسیاری از سریال های علمی و تخیلی محسوب می شود. ماجرای این سریال روایت بازماندگان یک جنگ هسته ای بوده که در سیاره ای دور افتاده ساکن می باشند. در پی اتفاقات و حوادث ناخواسته، ساکنان این سیاره باید برای سکونت خود محل جدیدی را پیدا کنند.

Twin Peaks

بدون تردید، مجموعه جذاب توئین پیکس از جمله سریال های خارجی جذاب و برتر به شمار می آید. این سریال توسط مارک فراست و دیوید لینچ ساخته شده و شبکه نتفلیکس پخش آن را انجام داده است. لازم به ذکر است که این سریال از سوی مجله تایم، به عنوان یکی از صد سریال برتر تاریخ انتخاب گردیده است. سریال توئین پیکس از سبکی قدیمی و سنتی برخوردار است. در سال های 1990 و 1991 دو فصل اول این سریال پخش گردید. فصل سوم این سریال در سال 2017 و پس از 25 سال به مخاطبان این سریال جذاب ارائه شد. ماجرای این سریال در مورد چند مأمور FBI بوده که به شهر فرضی با نام توئین پیکس و برای کار بر روی پرونده یک قتل وارد می شوند.

Buffy the Vampire Slayer

سریال جذاب بافی قاتل خون آشام ها، در ژانر درام و ساخته جاس ویدون است. ماجرای فیلم روایت هیولاهای بزرگ و کوچکی بوده که باید بر خون آشام ها پیروز شوند. این هیولا در این سریال با عنوان کشنده شناخته می شوند. پس 20 سال بافی به عنوان یکی از آخرین بازمانده ای از کشنده ها، باید در برابر دیوها و خوش آشام ها ایستادگی کرده و بر آنها غلبه کند.

Breaking Bad

یکی از بهترین و جذاب ترین سریال های خارجی، به سریال زیبای برکینگ بد تعلق پیدا می کند. سازندگان این سریال مطرح پیتر گولد و وینس گیلیگان می باشند. برایان کرانستون در نقش والتر وایت، در یکی از دبیرستان ها آمریکا شیمی درس می دهد. در ادامه وایت متوجه می شود که به سرطان ریه مبتلا شده است. والتر تصمیم می گیرد که با استفاده از دانش آموزهای قدیمی و هم سن و سال های خود، کارهای غیر قانونی و غیر مجاز انجام دهد. شخصیت های فرعی و اصلی، در کنار داستان های هیجان انگیز این سریال، بیننده را به تماشای آن میخکوب می کند.

Stranger Things

از دیگر سریال بسیار جذاب و دیدنی میتوان سریال چیزهای عجیب را نام برد. مت و راس دافر به عنوان سازندگان این سریال، اثری درگیر کننده و جذاب را به مخاطب ارائه می کنند. این سریال تلویزیون به نوعی مرزهای میان فیلم و سریال تلویزیون را از بین برده است. بر این اساس، ماهیت سریال برای بیننده بیشتر در قالب فیلم جلوه کرده و به نظر می آید.

True Detective

بدون تردید، سریال دیدنی کارآگاه حقیقی یکی دیگر از سریال های جذاب و هیجان انگیز قلمداد می گردد. کری فوکوناگا و نیک پیزولاتو سریالی رمزآلود و خارق العاده را تهیه و تولید نموده اند. ماجرای این فیلم حول دو مأمور پلیس در شهر لوئیزینا می چرخد که در جستجوی یک قاتل زنجیره ای هستند. وودی هارلسون و متیو مک کانهی ایفاگر نقش های اصلی این سریال می باشند.

Game of Thrones

سریال جذاب بازی تاج و تخت از جمله سریال ها و مجموعه های تلویزیونی پر مخاطب و دیدنی به شمار می رود. داستان فانتزی و در عین حال شوکه کننده این سریال، بشدت مخاطبان را تحت تاثیر خود قرار می دهد. این سریال جذاب ساخته دی بی وایس و دیوید بنیاف بوده که از شبکه HBO پخش شده است. سریال درام بازی تاج و تخت بر اساس رمانی با نام ترانه یخ و آتش نوشته جرج مارتین ساخته و پرداخته گردیده است. در این سریال بیننده با مسائلی مانند فریب کاری های سلطنتی، فتنه ها و دسیسه های سیاسی روبرو می باشد. شبکه HBO با صرف هزینه های گزاف و سرسام آور، به صورت تمام قد و با تمام قدرت از این سریال دیدنی حمایت به عمل آورده است. همچنین این سریال جوایز متعددی را نیز به دست آورده است. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده