دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نگاهی به بهترین سریال های خارجی (بخش اول)

نگاهی به بهترین سریال های خارجی (بخش اول)

با فرا رسیدن فصل تابستان از یک سو و شیوع ویروس کرونا و ضرورت ماندن در خانه از سوی دیگر، یکی از بهترین فرصت ها برای تماشای فیلم و سریال های خارجی فراهم شده است. در کشور آمریکا فیلم و سریال های جذاب و سرگرم کننده ای متناسب با همه سلیقه ها تولید و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

در طی سال های اخیر تماشای سریال و فیلم های روز به یکی از سرگرمی های جذاب بسیاری از مردم مبدل شده است. اوج این جذابیت را میتوان در سریال هایی نظیر 24، لاست، فرار از زندان و سریال های جدید تری مانند بازی تاج و تخت و برکینگ بد مشاهده نمود. در این مقاله و در طی دو بخش قصد داریم پرطرفدارترین و بهترین سریال های خارجی را مورد بررسی قرار دهیم.

شنود

بدون تردید، سریال شنود (The Wire) در ردیف یکی از بهترین سریال های خارجی دنیا قرار دارد. این درام جنایی و جذاب، با داستانی هیجان انگیز و بازی های بی نقص بازیگران، مخاطبان را غرق در هیجان و جذابیت آن می کند. سریال شنود در 5 فصل و 60 قسمت ساخته و پرداخته شده است. ماجرای سریال از شهر بالتیمور آغاز می گردد. محتوای سریال در مورد توزیع کنندگان مواد مخدر و گروه های گنگستری می باشد.

خانه پوشالی

از دیگر سریال های برتر خارجی میتوان به سریال جذاب خانه پوشالی (House of Cards) اشاره نمود. این سریال از تولیدات کمپانی نتفلیکس و در 65 قسمت تهیه شده است. لازم به ذکر است که سریال خانه پوشالی بشدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. به طوری که بینندگان زیادی از اقصی نقاط جهان برای تماشای این سریال ساعت ها وقت گذاشتند. ایفاگر نقش اصلی سریال کوین اسپیسی می باشد. همچنین سریال خانه پوشالی توانست جوایز زیادی را از رویدادهای سینمایی مختلف به دست آورد. ماجرای این سریال در مورد انتخابات و یکی از نمایندگان با نام فرانک آندروود بوده که قصد دارد با سنگدلی و بیرحمی در این فضا رشد نماید.

بال غربی

سریال بال غربی (The West Wing) به عنوان یک سریال درام سیاسی محصول شبکه NBC و در 7 فصل تهیه شده است. با به نمایش درآمدن این سریال و استقبال مخاطبان، این امر جوایز متعددی را برای سریال بال غربی با خود به همراه داشت. ماجرای این سریال ماجراهای یکی از رؤسای جمهور و کابینه او را روایت می کند.

دختر سخن چین

سریال دختر سخن چین (Gossip Girl) از جمله سریال های پرطرفدار و برتر خارجی محسوب می شود. این درام هیجان انگیز ماجرای جوانان و نوجوانان طبقه مرفه و پولدار یکی از محله های بالای شهر نیویورک را روایت می کند. این جوانان در عین شیک پوشی بسیار دلسوز و مهربان هستند. سریال دختر سخن چین در 6 فصل تولید و تهیه گردیده است. ماجرای اصلی سریال در مورد دو دختر به نام های بلیر و سرنا بوده که در ابتدا رقیب سرسختی برای یکدیگر می باشند. اما در ادامه داستان به دوستان خوبی برای یکدیگر مبدل می شوند.

دره خوشحالی

یکی از سریال جذاب جنایی و معمایی و برتر، به سریال دره خوشحالی (Happy Valley) اختصاص پیدا می کند. ماجرای این سریال در یکی از مناطق فقیر نشین انگلستان اتفاق می افتد. سارا لنکشایر ایفاگر نقش یک پلیس وظیفه شناس با نام کاترین کاوود، پسری که مادرش خودکشی کرده است را بزرگ می کند. پدر پسر با نام رویس در زندان به سر می برد. پس از آزاد شدن رویس از زندان، کاترین تلاش می کند مانع از رویارویی رویس با پسرش شود.

کیمی اشمیت شکست ناپذیر

یکی از سریال بسیار طولانی و در عین حال جذاب کمپانی نتفلیکس به سریال کیمی اشمیت شکست ناپذیر (Unbreakable Kimmy Schmidt) اختصاص دارد. این سریال کمدی را تینا فی و رابرت کالاک به بهترین نحو به مرحله تولید رسانده اند. داستان های سریال بسیار سریع، جذاب، هیجان انگیز و خنده دار و طنز گونه روایت می گردد.

فیوچراما

فیوچراما (Futurama) به عنوان یکی از سریال های انیمیشنی جذاب مخاطبان زیادی را به تماشای این سریال مشغول ساخته است. این سریال انیمیشن تخیلی و سرگرم کننده با برخورداری از شخصیت های منحصر به فرد، جذابیت زیادی را برای مخاطبان با خود به همراه دارد. در هر فصل این سریال ماجراهای جدیدی رخ می دهد که مخاطب را به شدت درگیر سریال می سازد. شخصیت پردازی سریال نیز جذابیت آن را دو چندان ساخته است.

مارسلا

برای آن دسته از مخاطبانی که به سریال های پر رمز و راز و معمایی علاقه دارند، سریال مارسلا (Marcella) گزینه مناسبی به شمار می رود. بازی فوق العاده و چشمگیر آنا فریل در این سریال، یکی از نقاط قوت این مجموعه محسوب می شود. ماجرای سریال به کاراگاهی با نام مارسلا می پردازد که به علت مشکلات خانوادگی و شخصی متعدد خانواده اش در آستانه فروپاشی می باشد. علاوه بر این، مارسلا از لحاظ رفتاری نیز بسیار عصبانی و پرخاشگر بوده که همین مسئله پای او را به ماجرا و پرونده ای عجیب باز می کند.

یتیم سیاه

از دیگر سریال های بسیار جذاب و پربیننده میتوان سریال زیبای یتیم سیاه (Orphan Black) را عنوان کرد. این سریال علمی و تخیلی محصول کمپانی آمازون پرایم، به کارگردانی جان فاست می باشد. بن مایه اصلی این سریال در مورد شبیه سازی است. بازی خیره کننده و درخشان تاتیانا ماسلانی در نقش عضو چندگانه در سریال یتیم سیاه، نظر هر مخاطبی را به خود معطوف می سازد. ماسلانی در قالب شخصیت های مختلفی مانند راشل، هلنا، سارا، کوسیما و آلیسون به ایفای نقش می پردازد. همین امر این سریال را در ردیف یکی از بهترین سریال های علمی و تخیلی دنباله دار قرار داده است.

ریک و مورتی

ریک و مورتی (Rick and Morty) از دیگر سریال های انیمیشنی جذاب و سرگرم کننده بوده که لحظات ناب و مفرحی را برای مخاطبان رقم می زند. در هر قسمت 30 دقیقه ای سریال ریک و مورتی داستان های جذاب و درگیر کننده ای رخ می دهد که بر زیبایی و جذابیت این سریال می افزاید.

براد چرچ

سریال براد چرچ (Broad church) ماجرای گم شدن پسر بچه ای در یکی از شهرهای ساحلی انگلستان می باشد. با اعلام خبر مرگ پسر بچه ماجراهای این سریال جنایی معمایی آغاز می گردد. جنازه پسر بچه در کنار ساحل پیدا می شود. اینطور به نظر می آید که با صحنه سازی های انجام شده قصد دارند، مرگ این پسر بچه را تصادفی جلوه دهند. در ادامه داستان و حضور دو کارآگاه شناخته شده و مطرح، ماجراها و حوادث جدیدی در سریال رخ می دهد.     


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده