خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهکارهای مؤثر برای جلوگیری از ابتلای کارمندان به کرونا

راهکارهای مؤثر برای جلوگیری از ابتلای کارمندان به کرونا

این روزها شیوع کرونا در کشور، همه جامعه و مردم ما را تحت شعاع خود قرار داده است. ناشناخته بودن این ویروس از یک طرف و عدم کشف داروی مؤثر برای درمان آن از طرف دیگر، موجی از نگرانی ها را در میان عموم مردم به وجود آورده است. کارمندان دستگاه های مختلف اجرایی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و جهت مصون ماندن از سرایت این بیماری باید اقدامات و تمهیدات لازم را به کار ببندند.

آز آنجایی که بسیاری از کارمندان در محیط کاری خود با وسایل و تجهیزات عمومی و مشترک سر و کار دارند، استفاده از راهکارهایی میتواند ریسک ابتلا به کرونا را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. بر این اساس، در ادامه این مبحث به برخی از راهکارهای مؤثر در این زمینه اشاره می کنیم.

پرهیز از لمس وسایل و سطوح عمومی

از آنجایی که بسیاری از کارمندان به منظور رسیدن به محل کار از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده به عمل می آورند، لازم است که جهت جلوگیری از سرایت ویروس کرونا، از دست زدن به سطوح عمومی خودداری نمایند. در این شرایط استفاده از دستکش یکبار مصرف راهکاری مؤثر و تاثیرگذار محسوب می شود.

عدم لمس دکمه های آسانسور

در هنگام حضور در محل کار، استفاده از انگشتان برای زدن دکمه آسانسور به هیچ وجه توصیه نمی شود. مناسب است که با استفاده از خلال دندان، گوش پاک کن و دستمال کاغذی تمیز نسبت به فشار دادن دکمه های آسانسور اقدام کنید. در هنگام حضور در آسانسور از ایستادن روبروی هم خودداری نمایید.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

رعایت اصول بهداشتی در محل کار

بلافاصله پس از حضور در محل کار باید دست های خود را شسته و ضد عفونی کرد. قبل از شستشوی کامل دستان، از دست زدن به گوش، بینی، دهان و چشم جداً باید خودداری نمود. علاوه بر این، کارمندان پس از استفاده از سرویس بهداشتی باید دستان خود را به صورت کامل بشورند. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که استفاده از سطل های پدال دار در سرویس های بهداشتی از راهکارهای مؤثر به شمار می رود. همچنین از باز کردن سطح های زباله با دست به صورت جدی اجتناب کنید. در ضمن، مناسب است که شیر آب و دستگیره درب را با استفاده از یک دستمال کاغذی تمیز باز کنید.

نکات حائز اهمیت

به منظور حفظ سلامتی خود و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از غذاهای بیرون بر استفاده نکنید.

استفاده از لیوان های یک بار مصرف به هیچ وجه توصیه نمی شود.

نباید از قندان های اشتراکی استفاده به عمل آورد.

مناسب است به جای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، حتی الامکان از وسیله نقلیه خصوصی استفاده کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده