دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درگذشت مجری و بازیگر معروف سریال های طنز

درگذشت مجری و بازیگر معروف سریال های طنز

علی ابوالحسنی مجری و بازیگر مجموعه های طنز در دهه 70 بر اثر عارضه قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

علی ابوالحسنی در کرمانشاه و در سال 1351 به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را در رشته بازیگری به اتمام رساند و از دانشگاه هنر و معماری فارغ التحصیل شد. سپس فعالیت های خود را از تئاتر آغاز نمود. ابوالحسنی با ایفای نقش در مجموعه نوروز 77 به کارگردانی مهران مدیری، به شهرت رسید. علی ابوالحسنی با هنرمندانی نظیر مرحوم عارف لرستانی، حمید برزگر، سروش صحت و مهران مدیری همکاری داشته است.

مرحوم ابوالحسنی در فیلم های سینمایی مانند مانی و ندا حضور داشته است. در دهه 80 و 90 به تدریج حضور وی در کارهای طنز کاهش یافت و او به سمت اجرای برنامه های تلویزیونی و برنامه سازی مستند روی آورد. از کارهای غیر طنز مرحوم علی ابوالحسنی میتوان به سریال های تلویزیونی مانند معمای شاه و ارمغان تاریکی اشاره نمود.

اجرای برنامه هایی مانند شهرداری تا شهر، سفر دیگر و شب خند، از دیگر فعالیت های مرحوم ابوالحسنی در عرصه تلویزیون محسوب می شود. گفتنی است که علی ابوالحسنی سال ها پیش ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک پسر نوجوان به نام طاها می باشد.

علی ابوالحسنی در سن 47 سالگی و در شامگاه 10 اسفند 1398 در بیمارستان قلب امیر آباد، به علت عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده