ثروتسازی با هیپنوتیزم


» نحوه محافظت از کودکان در برابر ویروس کرونا

نحوه محافظت از کودکان در برابر ویروس کرونا

با توجه به فراگیر شدن و شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، اندیشیدن تمهیدات لازم و رعایت اصول بهداشتی، از پیش شرط های ضروری برای مقابله با این بیماری می باشد. از سوی دیگر، مراقبت و محافظت از کودکان در برابر کرونا بیش از پیش اهمیت و ضرورت پیدا می کند. در ادامه و به منظور حفظ سلامتی کودکان، به بررسی راهکارهای کاربردی در این زمینه می پردازیم.

به حداقل رساندن حضور کودکان در بیرون از فضای خانه

یکی از اقدامات مؤثر در این زمینه، کاهش حضور کودکان در مکان ها و فضاهای عمومی می باشد. بر همین اساس، از تردد و حضور کودکان در مکان های عمومی و فضاهای بسته باید جلوگیری به عمل آورد. در صورت نیاز به حضور در چنین فضاهایی لازم است که مراقبت های فردی در جهت حفظ سلامت کودکان در دستور کار قرار گیرد. استفاده از ژل های ضد عفونی کننده، استفاده از ماسک و دستکش و شستشوی مداوم دست ها، برخی از این اقدامات محسوب می شود.

اطمینان حاصل کردن از تغذیه مناسب و خواب کافی کودکان

تغذیه مناسب، در کنار استراحت کافی و لازم، در حفظ سلامت کودکان تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد. همچنین استفاده از مواد غذایی مقوی و مغذی، برای ارتقای سلامت و بهبود بخشیدن سیستم ایمنی بدن کودکان از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که استفاده از مواد غذایی مناسب، سبب تقویت و مقاومت بدن در برابر بیماری ها می شود.

عدم استفاده والدین و کودکان از ظروف غذای مشترک

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

به منظور مقابله با ویروس کرونا، لازم است که والدین و کودکان از ظروف غذای مشترک استفاده نکنند. همچنین والدین هنگام غذا دادن، از جویدن و فوت کردن غذای کودک خودداری کنند.

حفظ کردن تمیزی و پاکیزگی دستان کودک

بدون تردید، یکی از مؤثرترین و کاربردی ترین راهکارها برای محافظت کودکان در برابر کرونا، شستشوی مداوم دستان کودکان و رعایت اصول بهداشتی می باشد. لازم به ذکر است که اسباب بازی های مورد استفاده کودک نیز باید به صورت منظم ضد عفونی شده و در اختیار کودک قرار داده شود. همچنین قبل استفاده از ظروف غذا، باید این وسایل نیز کاملا ضد عفونی و تمیز شده باشند.

تعویض لباس های بیرون پس از بازگشت والدین به خانه

پس از بازگشت از محیط های بیرون و حضور در خانه، مناسب است که والدین در اسرع وقت لباس های خود را تعویض کنند. همچنین قبل از تماس با کودک، والدین باید دست های خود را به خوبی شسته و ضد عفونی نمایند. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که خط اول پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، شستشوی دست ها می باشد. ناگفته نماند که برای شستشوی دست ها با آب و صابون باید حداقل 20 ثانیه زمان اختصاص داد.  

تهویه مرتب هوای خانه

لازم است که والدین به طور منظم و به صورت روزانه نسبت به تهویه هوای خانه اقدام نمایند. صرف مدت زمان 20 الی 30 دقیقه برای این امر کفایت می کند.

با رعایت موارد عنوان شده میتوان از ابتلای کودکان و سایر اعضای خانواده از ابتلا به ویروس کرونا پیشگیری کرد. چنانچه والدین یا کودکان نشانه ها و علائم مشکوک به ویروس کرونا را نشان دهند باید بلافاصله جهت انجام اقدامات درمانی مناسب به مراکز درمانی مراجعه نمایند.    


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده